sobota, 10 sierpnia 2013

Czy lekki zarost męski jest sexy ?

Od dwóch dni na moim blogu jest dość głośno o czymś co jak pisałem jest rytuałem nie tylko u Nas panów lecz u Pań też, dlatego postanowiłem Wam Paniom zadać pytanie Czy lekki zarost męski jest sexy ?
tak więc wyszedłem dzisiaj na miasto (Kraków, który jest zresztą bardzo piękny) i popytałem parę dziewczyn co o tym sądzą, często spotykałem się z nagannym słownictwem :D

Na 62 przepytane kobiety odpowiedzi nagannej udzieliło12kobiet, odpowiedzi iż jest sexy udzieliło aż 46kobiet a tylko 4 kobiety udzieliły odpowiedzi że sexy nie jest. Jak widać po wynikach większość z Was kobiety, uważa że lekki męski zarost jest sexy. Z naszego punktu widzenia wygląda to jednak inaczej. Nieraz pewnie nie jeden z nas stoi przed lustrem, uśmiechniety, patrząc na zarost i mówi sobie że "Jednak jestem ładny" albo "Dobra dupcia ze mnie", osobiście też nieraz tak mam, lecz potem moja "K" się ze mnie śmieje.
Dobrze, ale przejdźmy do rzeczy :)
Zarost to oczywisty znak seksualnej dojrzałości- mówią naukowcy. Kobiety ponoć kochają mężczyzn z dwu- trzydniowym zarostem są według nich dobrymi kandydatami na długi jak i na krótki związek.
Według badań kobiety po prostu lgną do facetów z lekkim zarostem, naukowcy odpowiadają na to zjawisko tak: - "Może chodzić o to, że włosy na twarzy podkreślają dolną szczękę, wojowniczy temperament i są dobrą oprawą dla zębów, traktowanych jako broń - wyjaśniają powody takich preferencji eksperci od biologii i ewolucji."
Kobiety także mówią np. "uwielbiam taki kilkudniowy, nie lubie takiego miesięcznego albo tkz kozich bródek, tym się oszczecacie.", pewna koleżanka na moje pytanie powidziała tak: "Lubie taki papier scierny" :) Niektóre panie mowią np: "Ja też lubie papier ścierny, szczegolnie jak jeździ mi po pleckach... tylko nieraz mam czerwone wokół ust" na to zaś odpowiadają "To czerwone jest tego warte"
Dobrze ja się juz nie będę rozpisywać ;p Powiem jeszcze że według mnie kobieta też powinna być sexy z lekkim trzydniowym zarostem.. :D
Co Wy o tym sądzicie ? :D

26 komentarzy:

  1. Lekki zarost u mężczyzny jak najbardziej powinien być ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też się podoba ale nie za często. bo to strasznie drapie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem .. moze dla bloga sie poswiecej i sproboje sie z mezczyzna z zarostem pocalowac.. ;D

      Usuń
  3. to zależy, u blondyna czy rudego n pewno nie będzie prezentował się dobrze, facet o tym typie urody będzie prezentował się jak zapuszczony kogucik, jednak brumceci czy szatyni jak najbardziej mogą być posiadaczami zarostu na twarzy, należy również pamiętać o tym co komu pasuje, czy np. takiemu pudzianowi (pierwsza myśl) będzie pasował zarost? uważam że nie

    OdpowiedzUsuń
  4. zarost sam w sobie bardzo pobudza zmysły ;) jednak nie należy z nim przesadzać w drugą stronę a co sądzisz o wąsach? kilka razy w swoim życiu spotkałam młodych mężczyzn z wąsem jak u Marszałka Piłsudskiego i przyznam się że wyglądało to dość "egzotycznie, komicznie", panowie nie noście wąsów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki lekki zarost jest ok, dłuższy - zdecydowanie na nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. lekki zarost dla części wizualnej - pewnie czemu nie, jednak gdy mój mężczyzna ma zamiar mi dać przysłowiowego buziaka wtedy jest to dla mnie bardzo niekomfortowe. No i tak jak wspomniały panie wyżej wtedy pojawiają się czerwone usta i bolą :( Ile pań tyle zdań. Kto co lubi:) Pozdrawiam Pola <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lekki zarost jest sexy - dodaje dzikości :P Ale już mocniejszy mnie by odstraszał Poza tym są gusta i guściki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem tak... To zależy od faceta i od zarostu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lekki jest jak najbardziej seksi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę facetów bez zarostu,ale każdemu pasuje coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lekki zarost tak - ale popatrzeć, popodziwiać; przy całusach wolę jednak jak jest zdecydowanie gładziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie podoba mi się zarost, a to dlatego, że drapie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zarost tworzący oprawę dla śmiercionośnych zębów! Czad :-D A tak na serio zarost jest mega sexy tylko nikt mi nie wmówi, że ta mocna czerwień i szczypanie wokół ust jest tego warte :-D Może po prostu całować się raz na 3-4 dni, kiedy to jest gładko, a w pozostałe dni to po prostu podziwiać...? ;-)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu, w którym do wygrania jest zestaw kosmetyków, może uda Ci się zrobić swojej K. fajny prezent! :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem szczerze, że według mnie to zależy od wyglądu mężczyzny. Jeśli mężczyzna jest przystojny, ma ładną twarz to lekki zarost często podkreśla jego męskość i dodaje uroku.
    Jednak wielu facetom to nie pasuje. Postarza lub wygląda niedbale.

    OdpowiedzUsuń